Im proud to be half Sabahan & half Indonesian !!

Im proud to be half Sabahan & half Indonesian !!
MyLovely Mummy & Daddy!

Blogger Profile

I'm Half Malaysian & Half Indonesian..
Mommy - Malang, Jawa Timur (Indonesia)
Daddy - Tawau, Sabah (Malaysia)

Seorang Blogger picisan yg meminati:
i. Travelling
ii. Makan
iii. Photography
iv. Videography

All pictures taken using:
1. Gopro Hero5 Black
2. Nikon D5200
3. Sony DSC-W300
4. Vivo V15 Pro
5. FeiyuTech Vlog Pocket (Gimbal)

Monday, August 3, 2009

:: Douncan di Kuantan... ::




Semlm aku dpt msj dr c Douncan.. Dia blg d Kuantan suda dia.. Main bola Piala KPN (Ketua Polis Negara) smp 9hb ni.. Tanggal 11 nnt dia balek Swk... Pas tu kenak pindah lah pulak ke Sibu... Nda dpt la kmi jmpa nnt klu aku mkn angin g Kuching lagik.. Mau pulak aku tgk dia main bola bah.. Nasib syak tu di Kuantan.. Sbb dia laaa kawan aku satu2 nya yg asyik mesej aku dr hbs form 5, smp aku study di kuching (ms tu dia masih kerja mcD di PJ).. Pas tu aku smbung study di Kelana Jaya (dia pulak jadi polis suda d Kuching), masih lagik dia rajin meng-sms aku..
So, ari ni dia start lawan suda.. Smlm bilang nya ada meeting ngan pengurusnya.. Smp tertidur aku menunggu keputusan nya.. Apapun, aku harap dia main bagus2 la sana.. Kalau aku ada, boleh juak jadi Cheerleeder-nya.. Hehheee.. Ari ni aku mau msj dia pun aku takut ganggu dia.. mst la bah dorang tgh training habis2an kan... Bagus2 ko main, D...!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Countdown ^_^ ::