Im proud to be half Sabahan & half Indonesian !!

Im proud to be half Sabahan & half Indonesian !!
MyLovely Mummy & Daddy!

Blogger Profile

I'm Half Malaysian & Half Indonesian..
Mommy - Malang, Jawa Timur (Indonesia)
Daddy - Tawau, Sabah (Malaysia)

Seorang Blogger picisan yg meminati:
i. Travelling
ii. Makan
iii. Photography
iv. Videography

All pictures taken using:
1. Gopro Hero5 Black
2. Nikon D5200
3. Sony DSC-W300
4. Vivo V15 Pro
5. FeiyuTech Vlog Pocket (Gimbal)

Friday, April 8, 2011

Gathering bersama abang² saya di Restoran Tupai-Tupai

Malam tadi (08.04.2011), setelah planning berminggu², maka majlis gathering bersama abg2 saya pun berjaya diadakan...
Maklum laaa, sejak habis zaman study nih, bukan senang mau kumpul semua abg sekaligus...
Ni pun masih ramai yg bujang..
Abg Que sorg ja yg sdh berfamily...
Ni kalau semua ada family, mmg gathering dlm Whatsapp jaa laaa....
Seperti biasa, sy lagi jd jadi urusetia...
Cari tempat, book meja, kira brapa orang.....

Seperti biasa, ada apa2 event konvoi, 
mesti berkumpul di rumah sewa abg2 saya di SS4..
Rumah ni dipanggil "Rumah No.9"....
Ada event konvoi meminang, merisik, tengok wayang, gathering..
mesti bertolak dari rumah ni...


Ershad ambik saya di rumah pastu tunggu yang lain sampai...


Dan seperti biasa... Janji tinggal janji... uhuhuu~...
Yang katanya gerak lepas isya, tunggu yg lain datang smp kul 9pm...
Sementara tunggu yg lain tu, mari lah kita ber-photoshoot...
Ini geng paling rapat abg2 saya....

Fatin & The Bodyguards.... heheheh~



Walaupun mereka bertahun2 duk KL, tp pergi Tupai-Tupai pun ramai yang sesat....
Akibatnya, sampai sana pun sdh lewat malam....
Dinner pun sudah jadi supper, huhuhu~.....
Smp kan pihak restoran call saya, tanya jadi ka tidak ni....

Ini pun ada yang x sampai lagi....
Abg Jerry tengah bagi guide bg yg masih dlm kesesatan.... Kesian~...

Acara mengambik lauk pun dimulakan slps semua sampai dgn jayanya...




 

Restoran buffet boleh bankrupt kalau ada abg Jerry....
Berapa kilo yg ada situ, confirm licin oleh abg Jerry sorg...











Abg sy sorang nih mcm x sabar ada baby sendiri...
Sabaq naaaa~.....



Selesai makan steamboat, semua makan dessert...
Dessert yg ada pun cuma eskrim jaa....





Iskkk3~..... Lelaki & merokok selepas makan mmg berpisah tiada...



 Abang saya, Asral a.k.a Ceral....



Sebelum balik, tangkap Group Photo ialah satu kewajipan yaa....
Lihat lah perangai abang2 saya nihhh...
Bujang memang begini.....







Amboi..... Dasat ambik gambar.....
Total makan malam ni ialah RM480.00... (RM28.00/pax X 15 adults)
Tu belum lagi masuk air minum.....
Mahal betul air dia..... 1 jug RM20.00 tu haa....



*******************


Walaupun jam sudah menunjukkan jam 2:00 pagi...
Tapi abang2 saya masih boleh pulak ajak sy lepak di Restoran depan rumah..
Restoran Fariz Maju...
Saya ni pun ikut jaa laaa walaupun x faham apa mereka sembang...
Topik malam tu ialah harga tanah dan rumah...
Saya dengar ja laaa.... (-____-)


Abang2 saya: Asral, Alwi & Fadhil....

Fadhil & abg Imran....

Kami baru gerak pulang lepas abg sy sorang ni merengek2 bilang ngantuk... hihi~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Countdown ^_^ ::